Hyppää pääsisältöön

Hyvän asiakaspalvelun periaatteet

Onnistunut hoito syntyy oikealla asenteella ja yhteistyöllä.

Asiakas

  • Välitän terveydestäni, haluan sitoutua ja osallistua omaan hoitooni.
  • Annan henkilökunnalle oikeaa ja ajanmukaista tietoa terveydentilastani.
  • Noudatan sairaalan sääntöjä ja huomioin odotustilanteessa henkilökunnan ja muut potilaat.
  • Mikäli olen laatinut hoitotestamentin, edellytän, että sitä noudatetaan.
  • Voin antaa saamastani hoidosta ja palvelusta palautetta henkilökohtaisesti tai internetsivuillamme.

Ympäristö

  • Pyrimme luomaan kaikille asianmukaiset ja siistit tilat, joissa opasteet ja reititys ovat selkeät sekä esteettömyys on itsestäänselvyys.
  • Haluamme tarjota virikkeitä, toipumista edistävät tilat ja turvallisen ilmapiirin kaikille.

Henkilökunta

  • Tervehdimme ystävällisesti ja kohtelemme kaikkia kunnioittavasti.
  • Haluamme tarjota parhaan mahdollisen palvelun huomioiden asiakkaan äidinkielen.
  • Huolehdimme siitä, että asiakkailla on mahdollisuus kysyä ja keskustella omasta hoidostaan.
  • Meillä asiakas on oman asiansa omistaja hoitopäätöksiä tehtäessä.
  • Meille on tärkeää omaisten ja läheisten huomioiminen.
  • Kannustamme toisiamme sekä huomioimme saamamme palautteet.