Hyppää pääsisältöön

Sydänkeskuksen asiakastyytyväisyys

Meille on tärkeää, että jokainen kohtaaminen jättää hyvän mielen. Käsittelemme kaiken keräämämme asiakaspalautteen Sydänkeskuksen osastoilla, asiakaspalvelutiimissä ja johtoryhmässä.

Asiakaspalaute

Saimme vuonna 2019 yhteensä 3264 asiakaspalautetta kyselylomakkeella (keskiarvo 4,8) ja tekstiviestillä (keskiarvo 9,3). Käsittelemme kaiken keräämämme asiakaspalautteen Sydänkeskuksen osastoilla, asiakaspalvelutiimissä ja johtoryhmässä.

4,8
Potilaspalautteen keskiarvo asteikolla 1–5
9,3
Palvelun yleisarvosana

Olemme parantaneet palveluamme edelleen palautteiden perusteella: Esimerkiksi hoitoympäristön rauhallisuuteen on kiinnitetty huomiota monin tavoin ja osastojen viihtyisyyttä on parannettu lisäämällä televisioita, korvakuulokkeita, lukulaseja sekä kattotaidetta. Yksityisyyden turvaamiseksi on lisätty väliverhoja ja turvallista liikkumista on varmistettu uusilla tossuilla.

Otamme mielellämme vastaan kehittämisehdotuksia palvelumme kehittämiseksi.

Meistä sanottua

Olin turvallisissa käsissä.

Sydämellinen henkilökunta huolehti potilaasta hyvin.

Saamani hoito ja kohtelu oli kaikilta osin erinomaista.

Turvallisin mielin kotiuduin. Ystävälliselle henkilökunnalle lämmin kiitos!

Mukavaa tulla ja olla osaavissa käsissä.