Hyppää pääsisältöön

Mediatiedote Julkaistu 30.1.2017 12.16

Tyksin synnytysosaston virtuaaliesittely palkittiin Mainosgaalassa

Avainsanat:

Tyksin synnytysosaston virtuaaliesittely

Tyksin synnytysosaston virtuaaliesittely voitti MARK Turun ryhmän järjestämässä Vuoden Mainos 2016 -kilpailussa sarjan Digitaalinen sisällöntuotanto.  Esittelyn on toteuttanut Princeps Oy.

Vuoden Mainos 2016 -kilpailun voittajat julkistettiin Mainosgaalassa perjantaina 27.1.2017 ravintola Kårenilla Turussa. Kilpailuun osallistui yhteensä 19 toimistoa ja 128 työtä, ja kilpailusarjoja oli yhteensä 12.

Tuomariston perustelut Tyksin kilpailutyöstä olivat:

  • synnytysosaston virtuaaliesittely tarjoaa tarpeellista informaatiota tärkeässä elämän tilanteessa
  • se on hyvin toteutettu, selkeä ja informatiivinen
  • se on opastava ja antaa luotettavaa tietoa.

Virtuaaliesittelyn on toteuttanut Tyksin sopimusyhteistyökumppani Viestintätoimisto Princeps Oy.  

Esa Halsinaho, Kirsti Helin ja Hnerik Helin

Tyksin synnytysosaston virtuaaliesittely voitti Vuoden Mainos 2016 -kilpailun sarjan Digitaalinen sisällöntuotanto. Kunniakirjoja vastaanottamassa Mainosgaalassa 27.1.2017 VSSHP:n viestintäpäällikkö Esa Halsinaho (vas.), Princepsin toimitusjohtaja Kirsti Helin ja 360-asiantuntija Henrik Helin. (Kuva: Timo Salmesmaa)

Synnytysosaston virtuaaliesittely on ollut VSSHP:n verkkosivuilla lokakuusta 2016 lähtien. Virtuaaliesittelyn tarkoituksena on antaa odottavalle äidille, puolisolle ja tukihenkilölle mahdollisuus tutustua synnytysosastoon jo ennen sairaalaan tuloa. Virtuaaliympäristössä voi katsella ympärilleen synnytysosaston eri tiloissa, kuten tuloaulassa, synnytyshuoneessa, potilashuoneissa ja lastenhoitohuoneessa.

Palvelu on käytettävissä kännykällä, tabletilla ja tietokoneella verkossa osoitteessa http://360.vsshp.fi/tykssynnytysosasto/.  

Esittely on toteutettu 360 asteen kuvaustekniikalla eikä käyttäjän tarvitse ladata mitään erillistä sovellusta.

Suomen Markkinointiliitto ry:n alueryhmä  MARK Turku järjestää vuosittain Vuoden Mainos-kilpailun, johon voivat osallistua Turun talousalueella toimivat mainonnan suunnittelijat, mainostoimistot ja tuotantoyhtiöt.

Kilpailun tavoitteena on vahvistaa suunnittelun merkitystä ja näkyvyyttä Turun talousalueen mainonnan ostajien ja tekijöiden keskuudessa, edistää alan toimijoiden yhteistyötä sekä arvostusta valtakunnallisesti.