Hyppää pääsisältöön

Tyks Orton asiakastyytyväisyys

Potilastyytyväisyys on meille tärkeää. Kaikki palautteet käsitellään esihenkilöiden sekä henkilökunnan kanssa, ja niiden avulla parannamme palveluamme.

Keräämme potilaspalautetta kaikilta potilailtamme tekstiviestipalautejärjestelmän avulla sekä Omavointi-palvelun kautta. Omavointi-palvelu toimii myös potilashoidon tulosten seurantajärjestelmänä, jonka kautta seuraamme hoidon laatua ja vaikuttavuutta. Potilas itse täyttää tiedot voinnistaan ja toimintakyvystään ennen ja jälkeen hoidon. Hoitotapahtuman jälkeen vointia seurataan tyypillisesti 1–2 vuotta. Potilashoidon kulmakivenä on potilaan hoidosta saaman terveyshyödyn näkökulma.

Potilaspalautteiden keskiarvo (Tyksorto.fi) on viimevuosina ollut n. 4,8 kun 5 on paras mahdollinen arvio. Olemme erittäin tyytyväisiä, että potilaamme ovat arvostaneet saamaansa hoitoa. 

Voit antaa palautetta myös sähköpostitse: [email protected].

"Erittäin ystävällinen ja palvelualtis henkilökunta on oli paras kokemus!"

"Palvelu on ollut supernopeaa, ystävällistä ja tehokasta!"

"All the staff I came in contact with were wonderful!"

"Erityiskiitos näille minua hoitaneille sairaanhoitajille. Ystävällistä ja luottamusta herättävää hoitoa"

"Kaikki oli niin erinomaisen hyvää, että täytyy oikein ihmetellä ja ihailla vaan ja kiittää, Kiitos!"

"Aivan ihanaa henkilökuntaa, kiitos"

"Personalen var snäll och professionellt. Tack!!!"